De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund
Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen.
Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.
In 2018 kwam Meerwaerde voor het eerst in contact met Rebecca over de Vakbekwaamheidsservice. Directeur Zeger van Twillert ontdekte op deze manier het volledige ontzorgconcept en zag er direct de meerwaarde voor zijn organisatie van in.
Je medewerkers zijn volledig ontzorgd in hun vakbekwaamheid en jij als manager kunt dit gemakkelijk monitoren. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar het is precies waar de Vakbekwaamheidsservice van Hoffelijk voor staat. Eén van de organisaties die we op deze manier ontzorgen is Meerwaerde Financieel Adviseurs en Makelaardij.
In 2018 ontmoette Zeger van Twillert, directeur van Meerwaerde, onze relatiebeheerder Rebecca op een congres. Ze vertelde hem over het volledige ontzorgconcept dat we met de Vakbekwaamheidsservice bieden en dat trok direct zijn aandacht.
Ontzorgen staat centraal
Eén van de grootste overeenkomsten tussen Meerwaerde en Hoffelijk is dat het ontzorgen van de klant centraal staat. Meerwaerde ontzorgt klanten op het gebied van makelaardij, hypotheken, verzekeringen en pensioenen. Wij ontzorgen op onze beurt Meerwaerde in het vakbekwaam houden van haar personeel.
De missie van Meerwaerde is om haar klanten de beste ondersteuning te bieden in onder andere hypotheken, verzekeringen en pensioenen. Het is daarom belangrijk dat alle medewerkers continu op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen het vakgebied en dat zij hun diploma’s geldig houden. Hiervoor bieden we verschillende oplossingen, zoals Permanent Actueel en het collectief klaarzetten van het PE-studiemateriaal.
De ervaring van
Zeger van Twillert
Directeur Meerwaerde
Factsheet
Meerwaerde
Medewerkers
17
Samenwerking sinds
2018
Extra informatie
In 2003 werd Meerwaerde opgericht, met als missie het ontzorgen van de klant door middel van passend advies en door échte meerwaarde te bieden.
Benieuwd naar de ervaringen van Zeger en zijn medewerkers?
We vroegen hen hoe de Vakbekwaamheidsservice hen ondersteunt in hun vakbekwaamheid en hoe ze dit toepassen in hun dagelijkse werkzaamheden.
De Vakbekwaamheidsservice voor jouw organisatie
Voor kantoren waar ongeveer tussen de tien en vijftig medewerkers in dienst zijn, heeft Hoffelijk de Vakbekwaamheidsservice in het leven geroepen. We ontzorgen met dit concept je medewerkers in alles wat met hun vakbekwaamheid te maken heeft en zorgen er tegelijkertijd voor dat jij als directeur of managers de voortgang van je medewerkers kan monitoren. Wie van je medewerkers is bijvoorbeeld al klaar om op examen te gaan, en wie heeft nog wat extra ondersteuning nodig?
We denken met je mee over hoe je medewerkers zich het beste kunnen voorbereiden op hun examens en zorgen ervoor dat het studiemateriaal voor hen klaarstaat. Behaalde diploma's en certificaten uploaden wij in hun persoonlijke diplomadossier en wanneer zij weer in actie moeten komen, laten we ze dit weten. Kortom, je medewerkers zijn volledig up-to-date en gecertificeerd en jij hoeft je hier niet druk om te maken.
Om ervoor te zorgen dat jij volledig wordt voorzien in de behoeften van je organisatie, heb je regelmatig contact met je persoonlijke relatiemanager Rebecca, Jordi of Dave. Voor vragen kun je ook altijd bij hen terecht!
Ook ontzorgd worden door Hoffelijk?
Ben je benieuwd wat we Intermediairs bieden? Dave, Rebecca en Jordi helpen je organisatie graag verder. Neem contact met ze op via 010 - 760 11 00.