Kies een module
- Klassikaal of online
- 6 PE SEH-punten
- Categorie A
- Eendaagse training
Dat goed klantcontact (en in het verlengde hiervan: goed klantbeheer) de basis is van een gedegen financieel advies, daar is iedereen het wel over eens. De afgelopen jaren hebben echter duidelijk gemaakt dat een goed klantcontact niet altijd vanzelfsprekend is. We leven in een bijzondere, dynamische tijd en worden niet alleen geconfronteerd met nieuwe manieren van communiceren maar ook met een woningmarkt die al enige tijd oververhit is. Bovendien zijn klanten anno 2022 veel zelfredzamer. Uitdagingen waar we mee moeten 'dealen'.
Proactief klantbeheer
Het is daarom als adviseur van groot belang om klantbeheer proactief vorm te geven en contact aan te gaan op een manier die bij jou past. In deze training leer je op een interactieve manier hoe je dit kunt doen en word je vooral ook zélf aan het denken gezet hoe je dit kunt doen. Specifiek voor jouw klanten.
Over deze training
Proactief klantbeheer is niet voor elke adviseur vanzelfsprekend. Bovendien vraagt deze vorm van klantbenadering in de huidige tijd om andere vaardigheden dan enkele jaren geleden. De Training Klantbeheer is een win-win-kans is om deze reden volledig gericht op het aanleren van vaardigheden met als hoofddoel het doormaken van een persoonlijke ontwikkeling: jouw aanpak sluit aan bij de huidige tijd terwijl je toch dicht bij jezelf blijft.
Wat levert deze training mij op?
In deze training wordt er gefocust op vaardigheden. Je voldoet aan de voorwaarden wanneer je trainingsdag actief bijwoont. Er is een aanwezigheidsplicht.
Inhoud van de PE SEH-training Actief klantbeheer
Tijdens deze training wordt op interactieve wijze gewerkt aan drie hoofdthema’s, namelijk:
- Houding, gedrag en persoonlijke ontwikkeling
- Communiceren
- Structureren
Behaal PE SEH-punten
Met het afronden van deze training behaal je 6 PE SEH-punten in categorie A.
Beste opleider van Nederland
Hoffelijk is dit jaar uitgeroepen tot opleider van het jaar en daar zijn we trots op.