- Persoonlijke online leeromgeving
- 12 maanden looptijd abonnement
- Waar en wanneer je wilt up-to-date
- Toegankelijk vanaf ieder device
Customer Due Diligence (CDD) is een onmisbaar onderdeel geworden van een integere bedrijfsvoering. Van steeds meer organisaties wordt immers verwacht dat zij haar klanten door en door kent. Wij ondersteunen je hierin door je continu op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen rondom CDD.
Met een Customer Due Diligence-beleid bestrijd je integriteitsrisico’s en voorkom je dat je relaties aangaat met personen die het vertrouwen in je organisatie kunnen beschadigen en daarmee dus ook je reputatie kunnen schaden. Bovendien voorkomt een goed CDD-beleid dat je fikse boetes moet betalen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte naleving van de regelgeving. Het kan echter veel tijd kosten om wijzigingen in wet- en regelgeving op de voet te volgen en die tijd kun je ook besteden aan je andere werkzaamheden. Hoffelijk ontzorgt je hierin met Permanent Actueel CDD. Zo hoef jij niet zelf op zoek te gaan naar de actualiteiten, maar doen wij dit voor je.
Wat kun je verwachten?
Met Permanent Actueel houden we je continu op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen rondom CDD. Bijvoorbeeld als er iets wijzigt in de wet- en regelgeving of wanneer er een andere actualiteit plaatsvindt.
Jij bent straks bijvoorbeeld bekend met de bepalingen van de Wwft en in staat om een ongebruikelijke transactie te herkennen.
Benieuwd naar de incompanymogelijkheden?
We denken graag met je mee over de mogelijkheden om al je medewerkers Permanent Actueel te houden op het gebied van CDD. Neem hiervoor contact met ons op via info@hoffelijk.nl of 010 - 760 11 00.