De internet-browser die je gebruikt wordt niet langer ondersteund

Dit betekent o.a. dat je geen diensten kunt bestellen. Start met een andere browser of neem contact op met onze klantenservice. Browsers die we aanraden zijn Chrome, Edge, Firefox of Brave.

Klantgericht omgaan met boosheid van cliënten
€ 115,00 incl. btw € 139,15
  • 180 minuten
  • Digital classroom
  • Geaccrediteerd door Horus
  • Inclusief 3 PE-punten
  • Kleine groep
  • Interactie met docent en medecursisten

Wat kun je verwachten?

Gedurende de PE-sessie ‘Klantgericht omgaan met boosheid van cliënten’ leer je hoe je een gesprek met een boze cliënt het beste aan kunt pakken en weer in de goede richting kunt sturen. Meestal komt de boosheid van je cliënt voort uit frustratie en/of onmacht en dit gaat vaak gepaard met de nodige stemverheffing. In de meeste gevallen is je cliënt niet boos op jou maar op de situatie. En ook al heb je hier begrip voor, is het natuurlijk wel je doel om je cliënt zo snel mogelijk weer rustig te krijgen.

Tijdens de PE-sessie gaat de trainer onder andere in op de volgende vragen:

  • Wat werkt wel en niet tijdens een gesprek met een cliënt die boos is?
  • Wat zijn de valkuilen en hoe houd je de regie over het gesprek?
  • Hoe krijg je je cliënt rustig zodat jij je verhaal kunt doen?

Ook je eigen casussen komen volop aan bod en aan het einde van de training weet je precies wat de beste aanpak is voor jou. Je krijgt daarnaast een handig stappenplan mee, wat je tijdens je gesprekken kunt gebruiken.

Hoe werkt het?

De PE-sessie ‘Klantgericht omgaan met boosheid van cliënten’ betreft een digital classroom. Nadat je de sessie via onze website geboekt hebt, ontvang je van ons een instructie om de externe applicatie te downloaden. Met deze applicatie kun je de PE-sessie volgen.

De digital classroom volg je via je smartphone, tablet of laptop. Om actief deel te nemen aan de sessie is het belangrijk dat je microfoon goed werkt en je camera aanstaat. Zo haal je het uiterste uit de training en ook uit jezelf.

PE-punten

De online training ‘Klantgericht omgaan met boosheid van cliënten’ is geaccrediteerd door Horus en je kunt hiermee drie PE-punten behalen.

Certificaat

Na afloop van de PE-sessie ontvang je van ons het deelnamecertificaat. Deze kun je downloaden in de leeromgeving.

9,2

Beste opleider van Nederland

Hoffelijk is dit jaar uitgeroepen tot opleider van het jaar en daar zijn we trots op.