Afscheid Bernice

Acht jaar geleden kwam Bernice bij ons in dienst. Gedurende haar tijd bij Hoffelijk heeft ze een enorme groei doorgemaakt en veel voor de organisatie betekend. Het is nu tijd voor Bernice om de volgende stap te zetten in haar carrière, maar we zijn haar enorm dankbaar voor haar inzet en zullen haar missen!

26 juli 2022

Na acht jaar bij Hoffelijk te hebben gewerkt, sla je een nieuwe weg in. Wat heb je geleerd in je jaren bij Hoffelijk?
“Ontzettend veel. Hoffelijk heb ik van dichtbij zien groeien van 8 tot bijna 80 medewerkers in 8 jaar tijd. Van geen marketingafdeling, tot een marketingteam met 11 medewerkers. Daarnaast ben ik ook als mens enorm gegroeid. Ik heb ervaren hoe belangrijk een duidelijke visie en missie is en je helpt te koersen. Zowel voor een bedrijf als voor mijzelf. Als ik volledig achter een visie van een bedrijf sta, dan kan het me niet gek genoeg en geef ik alles. De visie van Hoffelijk is er zo een! Hoffelijk kenmerkt zich door elke keer weer te kiezen voor kwaliteit. Juist vanuit de focus op kwaliteit en écht bij willen dragen aan een betere maatschappij (het beste advies voor iedere consument) zijn we zo hard gegroeid.

Je bent betrokken geweest bij veel verschillende marketingprojecten. Welk project is je het meest bijgebleven?
“Niet per se één project, maar een doorlopend proces van het constant schaven aan je merk. Als marketingteam zijn we ons heel bewust van de impact van onze marketingactiviteiten en wat het kan doen met het beeld dat klanten van ons hebben of krijgen. We houden elkaar scherp op hoe we communiceren, welke woorden, beelden en kanalen we gebruiken. We hebben gekozen voor rebranding wanneer dit nodig is. En als het nodig was hebben we er een frisse blik bij gehaald om te blijven bouwen aan een ijzersterk en waardevol merk dat echt bij Hoffelijk past.”

Op welke prestatie van de afgelopen jaren ben je het meest trots?
“Op waar Hoffelijk nu staat! De zichtbaarheid en bekendheid van Hoffelijk is enorm gegroeid in de afgelopen acht jaar. We behoren nu al langere tijd tot de top 4 grootste spelers in onze markt. Uiteraard is dit een bedrijfsprestatie, want je hebt echt iedereen zijn inzet nodig om zo’n groei te maken. Maar dus ook het marketingteam! Het vereiste vaak ad hoc zaken aanpakken, kansen zien en hier direct naar handelen om onze doelen te behalen.

Als echte teamplayer ben ik in mijn verschillende rollen als marketingmedewerker, coördinator marketing & communicatie en later als marketingstrateeg dus enorm trots op hoe we altijd met het team hard werkten om alles (soms bijna onmogelijke prestaties) uiteindelijk toch voor elkaar te krijgen.”

"Je krijgt zoveel vrijheid en vertrouwen. Je kan en mag 100% jezelf zijn. Ik heb écht altijd het gevoel gekregen met elkaar te (willen) werken aan de groei en bekendheid van Hoffelijk."

Wat ga je het meest missen aan Hoffelijk?
“Heel cliché, maar de mensen. Je krijgt zoveel vrijheid en vertrouwen. Je kan en mag 100% jezelf zijn. Ik heb écht altijd het gevoel gekregen met elkaar te (willen) werken aan de groei en bekendheid van Hoffelijk. Het marketingteam binnen Hoffelijk is, naast dat er hard wordt gewerkt, ontzettend hecht en gezellig. De vele grapjes onder elkaar maken de dag! Zeker tijdens creatieve brainstorms of wanneer je elkaar weer even op scherp zet. Ik weet zeker dat Hoffelijk nog zoveel moois gaat bieden aan de maatschappij.”

Wat is je leukste ervaring bij Hoffelijk?
“Uiteraard zorgt Hoffelijk goed voor haar medewerkers met speciale personeelsweekenden, grote kerstfeesten en leuke cadeautjes tussendoor. Maar ik heb misschien wel zes Prinsjesdagnachten meegemaakt en deze zijn uniek! Welke werkgever krijgt zijn medewerkers zo gek om een hele avond en nacht door te werken om in de ochtend live te kunnen met een heel handzame en direct naar de praktijk vertaalde Prinsjesdagspecial? Een werkgever met een vanuit het hart gedeelde missie en visie!”

Wat is je volgende stap?
“Vanuit rust en ruimte gaan ervaren wat mijn volgende stap is! De tijd nemen om mijn kaarten opnieuw te leggen én meer tijd met het gezin te kunnen zijn en de wereld over te reizen. Wellicht dat ik iets voor mijzelf wil gaan opzetten met alle opgedane kennis en vaardigheden uit voorgaande jaren. Op dit moment denk ik aan een bedrijf waarmee ik vrouwelijke ondernemers help met hun marketing(strategie) op basis van NLP en verschillende marketingtools.”